Թատրոնը և մենք․ վարպետության դաս

Դերասանի վարպետություն, լեզվական վարժանքներ, շուտասելուկի ուսուցում, հեքիաթների թատերականցված ընթերցումներ

Վարպետաց պարապմունք ԵԹԿՊԻ-ի ուսանող Արման Խլղաթյանի հետ

Նպատակը՝

  • աշխատանք սովորողների հետ՝ կիրառելով նոր մեթոդներ և գործիքներ և զարգացնելով իրենց իրավունքներն ու հետաքրքրություննները ներկայացնելու ու լսելի դառնալու ունակությունը: Վարպետության դասի ընթացքում շեշտը դրվում է ռիթմի, երաժշտականության և պատկերների վրա, որոնք հանգեցնում են անհատական արտահայտչականությանը և շարժման ստեղծմանը
  • ծանոթանալ թատրոնին , նրա նկատմամբ հետաքրքրություն զարգացնելը, ամրապնդել դպրոց-թատրոն կապը

Խնդիրները՝

  • Երեխաներին ծանոթացնել թատրոնին, թատրոնի պատմությանը, թատրոնի տեսակներին
  • Երեխաներին ծանոթացնել թատերական մասնագիտություններին
  • Երեխաներին ներգրավել թատերական մշակույթ

Առաջադրանքներ.

Մասնակիցներ.

  • շարունակել ծանոթանալ հեքիաթներին;
  • զարգացնել խոսքի մշակույթը, երեխաներին սովորեցնել տրամաբանել, զարգացնել իրենց գիտելիքները զրույցի ընթացքում կիրառելու կարողություն.
  • հարստացնել և ընդլայնել բառապաշարերեխաներ;
  • սովորեցնել հեքիաթների դրվագներ բեմադրել;
  • զարգացնել գեղարվեստական ​​ունակությունները;
  • զարգացնել երեխաների ստեղծագործական ունակությունները;
  • զարգացնել համագործակցության հմտություններ;
  • զարգացնել հաղորդակցման հմտությունները և մեծահասակների հետ տարբեր իրավիճակներում շփվելու կարողությունը:

Բեմականացնել Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթներից Կացին Ախպերը հեքիաթը

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started